1. Kõikidele netipoest thermex.ee ostetud kaupadele kehtib tootja garantii.
2. Tootja poolt määratud garantiiaeg on kaupadel erinev, see võib olla kuni seitse aastat.
3. Teave konkreetse kauba tootjapoolse garantiiaja kohta on leitav kaubakirjeldusest, samuti on võimalik seda küsida thermex.ee nõustajalt.
4. Juhtudel, kui tootja on mingile kaubale määranud garantiiaja, mis on lühem kui kaks aastat, on tarbija õiguslik kahe aasta jooksul arvates ostukuupäevast esitama nõude kauba mittevastavuse kohta lepingutingimustele.
5. Pretensioonide esitamisõigused on kehtivad, kui kaupa on kasutatud üksnes sellele ettenähtud tingimustes ja ainult kodumajapidamises.
6. Teavitame, et tootja garantiitingimused on kehtivad, kui ostja esitab:
6.1. ostu tõendava dokumendi (saatelehe);
6.2. tootja või turustaja garantiikaardi (juhul, kui tootja või turustaja on selle lülitanud kauba komplektatsiooni).
7. Garantiihooldus ei kehti, kui kaubal:
7.1. on mehaanilised kahjustused, mis on tekkinud kliendi süü läbi,

7.2. on kahjustused, mis on tekkinud loodusõnnetuste, pikse, põlengu, üleujutuse jne tulemusena,
7.3. on kahjustused, mis on tekkinud võõrkehade, vedelike, putukate jne sissesattumise tulemusena,
7.4. on kahjustused, mille tekkepõhjuseks on madala kvaliteediga (kõrgendatud kaltsiumi-, kloori-, rooste- või liivasisaldusega) vee kasutamine,
7.5. on kahjustused, mille tekkepõhjuseks on keemiliste ainete toime,
7.6. on kahjustused, mis on tekkinud elektripinge kõikumiste või rikete juhtudel, kommunikatsioonide ja kaablite parameetrite mittevastavuse tõttu, samuti muude olmetegurite juhtudel (tahm, suits, tolm, niiskus jne),
7.7. on kahjustused tekkinud seetõttu, et kaupa ei kasutatud kooskõlas selle kasutusjuhendiga, kui ei järgitud kauba säilitamis- ja transporditingimusi, samuti juhtudel, kui toodet ei paigaldatud vastavalt juhistele,
7.8. on kahjustused tekkinud seetõttu, et seda ei kasutatud ettenähtud otstarbel või olmetehnikat kasutatakse professionaalsetel eesmärkidel,
7.9. on kasutatud mittestandardseid tarvikuid või varuosi, mida tootja ei ole sertifitseerinud kasutamiseks konkreetsele tootele, ja kui need on tekitanud sellele kaubale kahjustusi,
7.10. ei teostatud korrapäraseid hooldustöid.
8. Juhul, kui kaup on katki, on ostjal järgmised võimalused:
8.1. minna tootja või turustaja garantiitalongis märgitud teeninduskeskusesse (võttes kaasa ostu tõendava dokumendi ja garantiitalongi) – soovitame seda kui kõige kiiremat kauba rikete kõrvaldamise varianti;
8.2. helistada telefonil +372 636 65 25, kus thermex.ee töötaja kuulab ära ostja ja soovitab parima lahenduse.